Папаўненне неструктураваных адрасоў адсутнічаюць элементамі

Папаўненне (нармалізацыя) адрасоў - упарадкаванне адрасоў, якія не адпавядаюць патрабаванням дзейнага заканадаўства, прысвоеных да ўступлення ў сілу інструкцыі аб парадку вядзення адраснай сістэмы, зацверджанай пастановай Дзяржаўнага камітэта па маёмасці Рэспублікі Беларусь ад 15.08.2012 № 27 шляхам дапаўнення адсутнічай інфармацыяй: геокод, паштовы індэкс, унутраны адрас (кароткае абазначэнне катэгорыі і найменне элемента вулічна-дарожнай сеткі (за выключэннем сельскіх населеных пунктаў, у якіх адсутнічаюць элементы вулічна-дарожнай сеткі), нумар капітальнага будынка, індэкс нумары і (або) нумар корпуса капітальнага будынка (пры іх наяўнасці)), дадатковыя звесткі (пры неабходнасці).

Прыём дакументаў і заяў грамадзян г. Мінск, вул Папаніна, 7, кабінет 121 (у дачыненні да аб'ектаў адрасавання, размешчаных на тэрыторыі Мінскага раёна) згодна з графікам прыёму грамадзян ўнітарнага прадпрыемства і ў філіялах і бюро па ўсёй тэрыторыі Мінскай вобласці.

Пералік дакументаў для грамадзян:

•заява на выкананне работ, складзены па ўстаноўленай форме (запаўняецца непасрэдна пры прыёме дакументаў);

• дакумент, які сведчыць асобу заяўніка, альбо прадстаўніка заяўніка;

•даверанасць (арыгінал і копія);

• копія тэхнічнага пашпарта аб'екта нерухомай маёмасці, адрас якога падлягае нармалізацыі;

• копія дзяржаўнага акта на зямельны ўчастак або пасведчання (пасведчання) аб дзяржаўнай рэгістрацыі стварэння зямельнага ўчастка, на якім размешчаны капітальны будынак.

Прыём ажыццяўляецца рэгістратарамі нерухомасці ўнітарнага прадпрыемства.


Прыём дакументаў і заключэнне дагавораў з прадстаўнікамі юрыдычных асоб і індывідуальнымі прадпрымальнікамі г. Мінск, вул Папаніна, 7, кабінет 104, служба дагаворнай працы (у дачыненні да аб'ектаў адрасавання, размешчаных на тэрыторыі Мінскага раёна) згодна з графікам прыёму прадстаўнікоў юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў у філіялах і бюро па ўсёй тэрыторыі Мінскай вобласці

Пералік дакументаў, для юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў:

  • заява на выкананне работ, складзены па ўстаноўленай форме (запаўняецца непасрэдна пры прыёме дакументаў);
  • гарантыйны ліст (з указаннем банкаўскіх рэквізітаў), падпісаную кіраўніком і галоўным бухгалтарам юрыдычнай асобы, змацаваныя пячаткай юрыдычнай асобы;
  • даверанасць (арыгінал і копія);
  • дакумент, які сведчыць асобу заяўніка, альбо прадстаўніка заяўніка;
  • план тэрыторыі прадпрыемства (генеральны план забудовы) з указаннем литеров капітальных пабудоў, іх плошчаў, інвентарных нумароў пры наяўнасці;
  • копія тэхнічнага пашпарта аб'екта нерухомай маёмасці, адрас якога падлягае нармалізацыі;
  • копія дзяржаўнага акта на зямельны ўчастак або пасведчання на права часовага карыстання зямельным участкам, або пасведчання (пасведчання) аб дзяржаўнай рэгістрацыі стварэння зямельнага ўчастка, на якім размешчаны капітальныя будынкі з аднолькавымі адрасамі.

Кошт работ вызначаецца ў адпаведнасці з кіраўніком 32 Прэйскуранта на працы (паслугі) прававога і тэхнічнага характару, звязаныя з дзяржаўнай рэгістрацыяй нерухомай маёмасці, правоў на яго і здзелак з ім, зацв. загадам дырэктара ўнітарнага прадпрыемства ад 29 красавіка 2016 г. № 81

Чытаць 604 разоў Апошняя змена 10.03.2017
Ацэніце гэты матэрыял
(0 галасоў)