Прысваенне, змяненне, ануляванне адрасоў аб'ектаў нерухомай маёмасці

Прысваенне, змяненне, спыненне існавання адрасоў ажыццяўляецца на платнай аснове па заяўным прынцыпе пры наяўнасці адпаведных падстаў.

Кошт работ вызначаецца ў адпаведнасці з главой 32 Прэйскуранта на працы (паслугі) прававога і тэхнічнага характару, звязаныя з дзяржаўнай рэгістрацыяй нерухомай маёмасці, правоў на яе і здзелак з ёй, зацв. загадам дырэктара ўнітарнага прадпрыемства ад 29 красавіка 2016 г. № 81.


Прыём дакументаў і заяў грамадзян

г. Мінск, вул Папаніна, 7, кабінет 121 (у дачыненні да аб'ектаў адрасавання, размешчаных на тэрыторыі Мінскага раёна) згодна з графікам прыёму грамадзян ўнітарнага прадпрыемства і ў філіялах і бюро па ўсёй тэрыторыі Мінскай вобласці. 

Прыём ажыццяўляецца рэгістратарамі нерухомасці ўнітарнага прадпрыемства. 

Пералік дакументаў, што прадстаўляюцца грамадзянамі для  прысваення адрасу аб'екта нерухомай маёмасці:

  • заява на выкананне работ, складзены па ўстаноўленай форме (запаўняецца непасрэдна пры прыёме дакументаў);
  • даверанасць (арыгінал і копія);
  • дакумент, які сведчыць асобу заяўніка, альбо прадстаўніка заяўніка;
  • копія дзяржаўнага акта на зямельны ўчастак або пасведчання на права часовага карыстання зямельным участкам, або пасведчання (пасведчання) аб дзяржаўнай рэгістрацыі стварэння зямельнага ўчастка, на якім  размешчана якая падлягае інвентарызацыі капітальны будынак.

Прыём дакументаў і заключэнне дагавораў з прадстаўнікамі юрыдычных асоб і індывідуальнымі прадпрымальнікамі

г. Мінск, вул Папаніна, 7, кабінет 104, служба дагаворнай працы (у дачыненні да аб'ектаў адрасавання, размешчаных на тэрыторыі Мінскага раёна) згодна з графікам прыёму прадстаўнікоў юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў і ў філіялах і бюро па ўсёй тэрыторыі Мінскай вобласці.

Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца юрыдычнымі асобамі і індывідуальнымі прадпрымальнікамі для адрасацыі аб'ектаў

  • заява на выкананне работ, складзены па ўстаноўленай форме (запаўняецца непасрэдна пры прыёме дакументаў);
  • гарантыйны ліст (з указаннем банкаўскіх рэквізітаў), падпісаную кіраўніком і галоўным бухгалтарам юрыдычнай асобы, змацаваныя пячаткай юрыдычнай асобы;
  • даверанасць (арыгінал і копія);
  • дакумент, які сведчыць асобу заяўніка, альбо прадстаўніка заяўніка;
  • генеральны план забудовы зямельнага ўчастка (пры наяўнасці);
  • копія дзяржаўнага акта на зямельны ўчастак або пасведчання на права часовага карыстання зямельным участкам, або пасведчання (пасведчання) аб дзяржаўнай рэгістрацыі стварэння зямельнага ўчастка, на якім  размешчана якая падлягае інвентарызацыі капітальны будынак;
  • табліца размеркавання ізаляваных нежылых памяшканняў, у т. ч. і машына-месцаў.
Чытаць 409 разоў Апошняя змена 10.03.2017
Ацэніце гэты матэрыял
(0 галасоў)