Кіраванне якасцю

kath-101.08.2010 г. у структуры асноўнага падраздзялення створаны сектар якасці, які 16.12.2012 г. быў перайменаваны ў службу кантролю якасці (далей – Служба).

Асноўнай задачай Службы з'яўляецца кантроль за рэалізацыяй палітыкі і мэтаў кіраўніцтва прадпрыемства ў галіне якасці, распрацоўка і ўкараненне мерапрыемстваў, накіраваных на ўдасканаленне сістэмы менеджменту якасці прадпрыемства (далей – СМЯ).

У рамках мерапрыемстваў, накіраваных на ўдасканаленне СМЯ прадпрыемства, з сярэдзіны 2011 года, пры распрацоўцы палажэнняў і структуры СМЯ асобных напрамкаў дзейнасці прадпрыемства, Службай ўлічваюцца і актыўна ўкараняюцца патрабаванні дзяржаўнага стандарту Рэспублікі Беларусь СТБ ISO 9001-2009 «Сістэмы менеджменту якасці. Патрабаванні», зацверджанага пастановай Дзяржаўнага камітэта па стандартызацыі Рэспублікі Беларусь ад 20 лютага 2009 г. № 8.

З 2011 года на прадпрыемстве ўкаранёна і дзейнічае сістэма менеджменту якасці работ па тэхнічнай інвентарызацыі і праверкі характарыстык нерухомай маёмасці (далей – СМКТИ), пры ўкараненні якой была праведзена вучоба і атэстацыя ўсіх спецыялістаў прадпрыемства, якія ажыццяўляюць работы па тэхнічнай інвентарызацыі. Прыярытэтнымі мэтамі СМКТИ з'яўляюцца пастаяннае павышэнне якасці работ, павышэнне прадукцыйнасці працы, забеспячэнне няўхільнага выканання заканадаўства.

З 2013 года на прадпрыемстве распрацавана і ўкаранёна СМЯ работ па тапаграфічнай здымцы і выканаўчай здымкі і інжынерных сетак. У першым паўгоддзі 2014 года праведзены мерапрыемствы па сертыфікацыі дадзенай СМЯ на адпаведнасць патрабаванням СТБ ISO 9001-2009 і DIN EN ISO 9001:2008 і атрыманы адпаведныя сертыфікаты адпаведнасці.


У цяперашні час кантроль якасці работ на прадпрыемстве ажыццяўляецца па наступных напрамках:

  • знешні (выбарачны), дыстанцыйны і палявой кантроль якасці работ ажыццяўляецца спецыялістамі службы кантролю якасці, галоўнымі спецыялістамі па напрамках іх дзейнасці, кіраўнікамі структурных падраздзяленняў;
  • унутраны (суцэльны) кантроль якасці работ ажыццяўляецца кіраўнікамі структурных падраздзяленняў і спецыяльна ўпаўнаважанымі службовымі асобамі. У рамках дадзенага кантролю правяраюцца ўсе матэрыялы да выдачы іх заказчыку.

Схематычны ўяўленне кантролю якасці работ РУП «Мінскае абласное агенцтва па дзяржаўнай рэгістрацыі і зямельным кадастры»

kath-3 

На працягу другога паўгоддзя 2014 - першага паўгоддзя 2015 года рэалізаваны мерапрыемствы па аўтаматызацыі кантролю якасці работ на прадпрыемстве, з прычыны чаго распрацавана і ўкаранёна дадатак АІС «RegSystem» «Сістэма кантролю якасці работ (СККР)».

kath-2На 2017 год запланаваны мерапрыемствы па сертыфікацыі СМЯ на адпаведнасць патрабаванням новай версіі стандарту СТБ ISO 9001-2015.

Пры распрацоўцы палітыкі і мэтаў прадпрыемства ў галіне якасці рэалізуюцца наступныя асноўныя прынцыпы менеджменту якасці:

  1. Арыентацыя на спажыўца – усе дзеянні прадпрыемства накіраваны на разуменне бягучых і будучых патрэбаў сваіх спажыўцоў, выкананне іх патрабаванняў і імкненне перасягнуць іх чаканні. Кожны з нас працуе для спажыўца і павінен старацца працаваць так, каб ён застаўся задаволены тым, што ён атрымаў. Мы аказваем паслугі «ДЛЯ СПАЖЫЎЦА - ЯК ДЛЯ СЯБЕ».
  2. Лідэрства кіраўніка – кіраўніцтва прадпрыемства забяспечваюць адзінства мэтаў і кірункаў дзейнасці арганізацыі. У гэтай сувязі на прадпрыемстве створана і падтрымліваецца унутраная асяроддзе, у якой работнікі цалкам ўцягнутыя ў рашэнне задач прадпрыемства. Усе работы ў галіне якасці ўзначальваюць кіраўнікі. Кіраўнікі аб'ядноўваюць дзейнасць прадпрыемства і накіроўваюць яе на дасягненне пастаўленых мэтаў і планаў.
  3. Нашы мэты — задавальненне запытаў спажыўцоў, павелічэнне аб'ёмаў аказваемых паслуг і зніжэнне выдаткаў на вытворчасць.
  4. Ўцягванне работнікаў – работнікі ўсіх узроўняў складаюць аснову арганізацыі, і іх поўнае ўцягванне дало магчымасць прадпрыемству з выгадай выкарыстоўваць іх здольнасці. За якасць адказвае кожны супрацоўнік прадпрыемства, так як лічым, што дэфект, дапушчаны адным супрацоўнікам, можа звесці на няма намаганні ўсяго калектыву.
  5. Працэсныя падыход – на прадпрыемстве кіраванне адпаведнымі рэсурсамі і відамі дзейнасці ажыццяўляецца як працэсамі, што дазваляе больш эфектыўна дасягнуць жаданага выніку. Усе працэсы прадпрыемствы аб'яднаны ў адзіную наладжаную сістэму.
  6. Сістэмны падыход да менеджменце – вызначэнне, разуменне і кіраванне сістэмай узаемазвязаных працэсаў дазволіла палепшыць выніковасць і эфектыўнасць арганізацыі.
  7. Пастаяннае паляпшэнне – бесперапыннае паляпшэнне дзейнасці прадпрыемства ў цэлым разглядаецца як яго нязменная мэта.

Прыняцце рашэнняў, заснаванае на фактах – эфектыўныя рашэнні грунтуюцца на аналізе інфармацыі і дадзеных.

Чытаць 473 разоў Апошняя змена 10.03.2017
Ацэніце гэты матэрыял
(0 галасоў)